Asaa Rende Sejlads 2019

Til sejlerne i Strandby: Vi har lige modtaget indbydelse til stævne i Aaså, se nedenfor. Det vil være dejligt, hvis nogle af os kan finde plads i kalenderen til at deltage. På den måde kan vi også være med til at hjælpe klubben med at genstarte “Aaså Rende sejlads”. Sejladsen foregår d. 15/6-2019.
—–
Hej Sejler,

Asaa bådelaug genoptager ”Asaa Rende sejlads” efter 12 års fravær!! –nu som en del af Frederikshavn Kommune Gran Prix (FKGP), i samarbejde med Strandby sejlklub, Frederikshavn sejlklub og Rønnerhavnens bådelaug.

Der har været en del positiv udvikling i Asaa Havn som giver et god grundlag til øge aktiviteter og samarbejdet med øvrige havne og klubber.

Ikke mindst er, at vores sejlrende er gravet godt og dybt! Vi meget interesseret at der kommer både fra jeres klub.
Til planlægning ønsker vi at i melder tilbage med et foreløbig antal båd og bådtyper.

Ring eller skrive til mig eller Morten hvis du har spørgsmål.

Med venlig hilsen,
Greg Danielson:
20891156
gsdanielson@hotmail.com

Morten Aagren Porsmose:
aagren81@live.dk

Læs mere i invitationen – KLIK HER.