Forsommertur til Hirsholmene 2019

Vi holder på traditionen og indbyder hermed til fællestur til Hirsholmene på grundlovsdag onsdag d. 5. juni.

Fælles frokost ca. kl. 13.00

De fleste både er nu klar til en tur til Hirsholmene. Juniorsejlerne og sejlerskolen er i fuld gang. Vi har udsat starten på tirsdagssejladserne til tirsdag d. 28. maj. Vi vil satse på at komme afsted fra Strandby ved middagstid, så vi kan spise frokost sammen ved Præstebugten eller et andet passende sted, hvor der er læ.

Medbring selv mad, drikke og varmt tøj/badetøj.

v. Jens Carstens