Arbejdsweekender i Oktober

Her kan du se godt 70 billeder fra de to hyggelige arbejdsweekender i oktober 2010, hvor to gode håndfulde af klubbens medlemmer var samlede til fire arbejdsdage i klubregi. Vejret viste sig fra sin allerbedste side. Som det ses på billederne er hele området nu belagt med flise-belægning. Ligeledes er juniorhus og klubhus blevet malet, medens læhegn ved den sydlige terasse er påbegyndt og grill-huset er også godt undervejs. Området begynder nu for alvor at tage form og ligne det attraktivt fritids- og rekreationsområde som vi ønsker. Der er dog stadig masser af opgaver som mangler hænder.

HUSK DERFOR: At næste arbejdsweekend er:

13. og 14. november 2010

Du kan tilmelde dig HER. Til den sidste arbejdsweekend, da håber vi at se nogle af de mange klubmedlemmer som har været forhindret i at deltage i de to første arbejdsweekender.

.

2 comments to Arbejdsweekender i Oktober (med ca. 70 billeder)