Orienteringsskrivelse

Til medlemmer af STRANDBY SEJLKLUB

Vedhæftet fremsendes: “VELKOMST TIL NYE MEDLEMMER rev. 2″ – [KLIK HER].

Bestyrelsen har samlet alle relevante oplysninger om sejlklubben, Strandby Lystbådehavn Aps og S/I Strandby Fiskerihavn i ovenstående velkomstskrivelse. Da alle klubbens medlemmer måske kan have glæde af en samlet oversigt, har bestyrelsen besluttet at udsende til samtlige medlemmer. Velkomstskrivelsen vil også blive lagt ind på hjemmesiden – [KLIK HER].

Da bestyrelsen ønsker, at oplysningerne er fyldestgørende og løbende ajourført må I meget gerne oplyse om supplerende oplysninger, som I mener bør medtages, så formidler jeg videre via bestyrelsen. Min mail adresse: scankap10@gmail.com. Generelt vil bestyrelsen gerne have forslag fra I medlemmer, som bestyrelsen kan arbejde med, så sejlklubben bliver så relevant for os medlemmer som muligt.

Husk det kommende arrangement i sejlklubben den 16. januar:
LYSTSEJLERNES LEKSIKON v. skibsingeniør Anker Willy Lauridsen, Søby Sejlklub. Se separat indbydelse [KLIK HER].

Bestyrelsen arbejder på yderligere 2 arrangementer til afholdelse i vintersæsonen. Vi håber snart, at disse falder på plads. I bliver informeret. Bestyrelsen ønsker alle godt nytår og ser frem til en god sejlsæson 2019.

Jørgen Lindberg