Billeder fra efterårs-arbejdsdag 2015

Her nogle fine billeder fra Jens Frederik Carstens fra efterårsarbejdsdagen d. 24. oktober 2015.  Det er tydeligt at se de forbedringer der er lavet – meget mindre ukrudt og en (næsten færdig) fin ny vest-gavl til sejlskuret.

2 comments to Billeder fra efterårs-arbejdsdag 2015

• Svend

Hej alle aktive i sejlklubben !

Flot arbejde ! Dejligt at se at der er gang i “Tordenskjolds soldater” !

Hilsner til jer fra Palermo på Sicilien hvor jeg fortsat nyder sejlsæsonen i korte bukser og bare tæer, efter en lang og skøn sæson, langs Portugals og Spaniens atlanterhavskyst og rundt i den vestlige del af Middelhavet.

Her slutter sæsonen om et par uger med landsætning i Valletta på Malta, og strygning af Strandhy Sejlklub standeren, der efterhånden er tjenlig til udskiftning, og så slipper I ikke for mit besøg i Strandby ☺

Sejlerhilsner Svend / SY MARIE

• admin

Tak for hilsenen, Svend. Det lyder rigtigt lækkert og vi glæder os til at høre mere om og lade os inspirere af dine oplevelser.

Mange hilsener
    Morten