Havets Dag og Pinse på Læsø

Vi har modtaget følgende skrivelse fra havnen og turistbureauet på Læsø.

• Se mere [her] for information om Havets Dag.
  • Se mere [her] for information om pinse på Læsø – og status på havneombygning.

BESKED:

Arbejdet på havnen trækker lidt ud, og det vil ikke være helt færdig til pinse. Det nordlige bassin er intakt og dele af det indre bassin kan også benyttes. DERFOR kan vi sagtens tage imod gæstesejlere alligevel.

”Havets Dag”
Pinsedag, søndag den 27. maj kl. 11-16 er der ”Havets Dag” med aktiviteter, kunsthåndværk, musik og lækre fiskeretter.

Jazz på kajen
”Havets Dag” er i år udvidet med jazzbal i teltet kl. 19-23 med NOA-LEANS JAZZ BAND fra Fr.havn. Menu og entré 100 kr. Kokken griller spareribs, som serveres med coleslaw og bagt kartoffel. OBS Vi sætter teltet op lørdag, så I kan benytte det lørdag aften.
.
Alex Rasmussen, havnefoged