Brug af vaskeplads

Fra lystbådehavnen, Jørgen Lindberg, har vi modtaget følgende meddelelse:

HUSK AT OPLYSE FORBURG AF
VAND OG SÆBE
VED BRUG AF VASKEPLADS!

Udsnit af referat fra bestyrelsesmøde afholdt d. 16 april 2012 i Strandby Lystbådehavn Aps:

Alle skal huske at give besked om forbrug af vand og sæbe ved brug af vaskepladsen, vi har altså indberetningspligt til kommunen. Hvis det til stadighed er havnefogeden som skal udføre opgaven, kan det på sigt komme på tale, at der bliver et gebyr på brug af vaskepladsen, både for fritid og erhverv.