The Tall Ships Races 2019 - Bliv Trainee

Er du mellem 15 og 25 år, så har du mulighed for at blive Trainee på Tall Ships Race 2019. Vi har modtaget følgende email – og du kan læse mere i denne pdf fil  [KLIK HER].

Kære alle

Næste år er Aalborg for femte gang værter for The Tall Ships Races. I den forbindelse søger vi nu efter 150 unge mellem 15 og 25 år, som har lyst til at blive trainee ombord på et af de deltagene skibe på sejladsen fra Aalborg til Fredrikstad.

Selve sejladsen forventes at vare fra den 5. – 13. juli. Som trainee får du rig mulighed for at få et indblik i livet ombord på et stort skib. Under opholdet i Fredrikstad vil der desuden være tid til at kunne deltage i de mange aktiviteter, som arrangeres for de mange besætningsmedlemmer.

Der er en egen betaling på kr. 1.500,- for denne sejlads.

Jeg vedhæfter en pdf, som jeg håber I vil være behjælpelige med at dele med jeres medlemmer. Skulle der være spørgsmål er I velkommen til at kontakte Mette Pejstrup Kjær på mpk@aalborg.dk eller 9931 1614.

Mange hilsner

Stine Rovsing Ahlbom Christensen