VHF-SRC kursus d. 28-29 januar

Så er det tid til tilmelding til VHF-kurset som vi har arrangeret for Sejlklubben
(andre er dog også velkomne).

Tilmelding til VHF-SRC kursus gøres direkte på hjemmesiden her:

Tilmeld dig snarest muligt, da søfartsstyrelsen skal have besked mht. prøve
(helst 3 uger før, så vi er lidt sent ude).

SAMLET PRIS:
Undervisning                                                            kr.  995,-   (betales til LOF)
Certifikat                                                                   kr.  503,-   (opkræves af søfartsstyrelsen)
Bøger: GMDSS lærebog og GMDSS Tillæg                 kr.  325,-   (bestilles nedenfor)
Prøveholder                                                              kr.  100,-
I alt                                                                          kr.1923,-

BØGER SKAL BESTILLES HOS DAFOLO:
GMDDS Lærebog  (205 kr)
Tillæg til lærebog (120 kr)

YDERLIGERE DETALJER:

• Prøven er alene skriftlig. Men det forventes at kursisten har gjort sig bekendt med radioudstyret.
  • Hver enkelt deltager tilmelder sig på LOF Frederikshavn hjemmeside.
  • Kurset holdes på Skagen Skipperskole – her kan vi få vist alt maritimt radioudstyr.
  • Underviser: Jørgen Fink Petersen
  • Samkørsel fra Strandby: Vi mødes ved klubhuset kl. 07:15;
    (skriv dig ind i kommentarfeltet nedenfor – hvis du vil køre med andre)