Fremtidens turisme i Strandby

Husk at det er på onsdag at der er møde på skolen ang. fremtidens turisme i Strandby:

Kære alle borgere i Strandby!

Mød op til et åbent og spændende aftenmøde, hvor vi skal drøfte hvordan vi kunne forestille os at arbejde med og udvikle de muligheder vi har for at tiltrække flere og nye turister i Strandby.
Vi inviterer til en aften hvor vi vil igangsætte et initiativ og en proces omkring hvilken type turister, temaer og turismeprodukter, vi godt kunne tænke os at have, når vi skal tiltrække nye turister til Strandby.

Vi kan garantere, at vi får en udfordrende og inspirerende aften sammen. Der vil være kaffe, the, vand og lidt sødt.

Tid: Onsdag den 7. januar 2015, kl. 19.00 – 21.00
Sted: Strandby Skole, Samlingssalen
Tilmelding: Senest d. 5. januar til Jette Møller Thomsen – jmt@strandbyhavn.dk – tlf. 9848 2259

Vel mødt !