Meddelse fra Havnefogden

Til Strandby Sejlklubs medlemmer.

Der er afholdt møde i Lystbådehavnens bestyrelse, Havnefogden havde følgende opfordring:

Meddelelse fra havnefogden:

Fortøjer venligst ved at bi nde om pælene og ikke på tovholderne øverst på pæle. Tovholderne er kun tænkt anvendt til at kvejle fortøjning op på, så der ikke er fare for, at fortøjninger kommer i bådes propellere.

NB! Meddelelsen er måske mest aktuel for vore gæstesejlere. Hvis I ser en gæstesejler bruge tovholderne forkert, så er der ikke noget i vejen for, at I meddeler hende/ham om overstående på en venlig måde.

Med venlig hilsen. Jørgen Lindberg.