Besøg hos Motor- og Bådcenteret

Vi har modtaget følgende fra Frederikshavn Sejlklub om fælles-arrangement:

Onsdag d. 14. marts kl 19:00-22:00 i Motor og Bådcenteret

Motor- og Bådcentret åbner denne aften dørene for et besøg fra Frederikshavn sejlklub og naboklubberne.

Sådant en aften kan man sikkert finde et godt tilbud, eller bare samle appetit til et senere besøg i forretningen.

For en god ordens skyld er der tilmeldings-pligt ved henvendelse til Bent Damsgaard (Frederikshavn Sejlklub) på mail: kattegat@os.dk eller tlf. 41272096