Vejret på Strandby Lystbådehavn

Vi har nu fået koblet vejrstationen ved Havnegrillen på internettet. Ud over at kunne se vejrdataene ved konsollen på sydsiden af Havnegrillen, så er det nu også muligt at se dataene på internettet, hvor der er udlæsning af:

• Vindhastighed og retning
  • Luftfugtighed
  • Regn
  • Lufttryk

Indtil vi får lavet en lidt mere tæt integration af dataene til vores hjemmeside, da kan dataene tilgås på linket nedenfor:

OPDATERING 21-08-2011:
Der er nu indføjet en ‘Widget’ i venstre menu-side, hvor man kan se vindhastighed, vindretning samt temperatur på havnen. Dataene der indgår bliver opdateret hver 10. minut.