Eventyrlig solosejlads til Nordkap i en Polaris Drabant 26

Nordkap. Kilde: Wikipedia.

Vi har modtaget følgende invitation til en klubaften i Skagen Sejlklub:

Kære sejler

Kom til et spændende foredrag om eventyrlig solosejlads til Nordkap i en Polaris Drabant 26!

Torsdag d. 6 februar 2020 kl. 1900 inviterer Skagen Sejlklub på et spændende foredrag af solosejleren, Mads Bo Falk fra Aarhus, som beskriver sit foredrag således:

Et togt på 3000 sømil til toppen af verden og retur. Spændende og betagende, smuk udforskning af Helgelandskysten og Lofoten. Bjergbestigning, hvalkød, gletchere, overflodsfiskeri og udsigt. Videre gennem Finmarkens ødemark, vilde natur og skræmmende historie til Nordkap.  Hovedparten af togtet blev sejlet solo i Mads Bo Falks 26 fods Polaris Drabant, som er specialudrustet til langturssejlads. Sejladsområderet i Arktis nord for Polarcirklen er stort set ukendt, og det er en skam!….

Skagen Sejlklub inviterer dig til denne spændende aften i klubbens lokaler. Entre’ er gratis, og der er mulighed for at løbe drikkevarer.

Vel mødt!
Med venlig sejlerhilsen,