Efterårsarbejdsdag 2018

Nu er de fleste både på land. Vi skal have sejlklubben indvintret!

Lørdag den 27. oktober 2018, kl. 8.00

Efter den finest tænkelige sejlsæson er det nu tid til at gøre vores faciliteter klar til vinteren. Store tilbagevendende opgave er at få flåderne på land og jollerne ind. En anden opgave er forboltning af yderste ende af jollerampe, hvis vejr og vandstand tillader dette (evt. dykkerarbejde). Øvrige små og store opgaver prioriterer vi, når vi mødes.

Læs mere i denne pdf-fil