Maling af klubhus i uge 27 - 2018

KLUBHUSTE ER NYMALET – ”LANDSBYPEDELLERNE” har gjort os en stor tjeneste.

I uge 27 er vores klubhus blevet malet. Mens nogle af os var på ferie, blev arbejdet udført. Som optakt til malingen var huset blevet afvasket med grundrens og spulet af for at fjerne skidt og salt. LANDSBYPEDELLERNE rykkede ud fra mandag morgen.Alf bød arbejdsholdet velkommen og hjalp malerholdet til rette med stillads (lånt af JOBI VÆRFT) m.m. Endelig sørgede Alf for, at der var forfriskninger klar i køleskabet – meget nødvendigt i det dejlige varme sommervejr.

Tak til LANDSBYPEDELLERNE!