Sjov på Havnen 2018 - Møde

Vi har modtaget en besked fra Strandby Fællesvirke ang. “Sjov på Havnen”, se nedenfor. Det er da værd at støtte op om!

Hej alle

Mandag den 6. november kl. 19.00 Er der fra styregruppen bag de seneste års succesfyldte “Sjov på Havnen” (de 4 tirsdage i juli måned) inviteret til møde på Strandby Badehotel. Ønsket er at flere fra byens foreningsliv vil komme med ideer og hænder til næste års aktiviteter – det er der brug for :-) . Fra Fællesvirke vil vi gerne opfordre jer til at sprede budskabet i jeres bagland og med jeres fremmøde være med til at bakke op om dette gode initiativ. Tak om i vil melde tilbage på denne mail eller SMS med et uforpligtende forhåndstilsagn.

Med ønsket om en god weekend.

På vegne af
Fællesvirke Strandby