Hjælp Sejlklubben - Depotgerning for Coast2Coast

Vi er blevet kontaket af Rico Eiersted, som har forespurgt om muligheden for at sejlklubben står for et depot på Coast2Coast (www.coast2coast.dk). Det foregår på næste fredag (eller rettere natten mellem 19 og 20. juni).
Sejlklubben kan tjene DKK 5500,- på at gøre dette, som omhandler:

• Opsætte depot med vand/saft/kage på tuenvej / øster-holmen (der kommer ca. 1600 forbi)
  • ‘Pynte’ depotet med et sejlertema – et par joller (med sejl), måske nogle farvede lamper og noget ‘fiskerthomas-musik’ og andet relevant
  • Bemande depot med 3-4 personer i perioden cirka fra kl. 24.00-04:30
  • Finde koordinator, som aftaler det fornødne med Rico – og tager sig af koordineringen med de øvrige deltagne klubmedlemmer

Hvis du er frisk på dette, så skriv dig på denne doodle.
Vi har brug for en hurtig tilbagemelding – jeg giver feedback til Rico i løbet af søndag d.  14/6.

Hilsen Morten (tlf. 2546 1343)

PS: Juniorafdelingen kan ikke deltage, da vi har andet arrangement på palmestranden samme dag.