Forårstur til Hirsholmene 2015

Fredag d. 5. juni med fælles frokost ca. kl. 13.00

Foråret har ikke budt på det bedste sejlervejr i år, men det bliver helt sikkert bedre. Vejrudsigten lover godt for den kommende uge, så skal vi ikke tage chancen?

Alle opfordres til at vi sejler på en fælles tur til Hirsholmene på grundlovsdag.
Vi kan satse på at komme afsted fra Strandby om formiddagen, så vi kan spise frokost sammen på Fyrbakken eller et passende sted, hvor der er læ.
Medbring selv mad og drikke.

Hilsen
Lilian og Jørgen