Undervandsgruppe - opstart og aktiviteter - hvad gør vi?

Nu hvor vandet igen bliver varmere, så skal vi (forhåbentlig) snart igang med dykningen i Strandby!
Lad os finde en dato til en snak i sejlklubben, hvor vi skal afklare følgende:

1) Formål med dykkergruppen
2) Aktiviteter 2015
3) Organisering og kommunikation
4) Udstyr
5) Andet

Skriv dig på i denne afstemning (doodle), så vi kan bestemme hvilken dato der er bedst.

Jeg lader afstemningen køre en uges tid, hvorefter jeg beslutter en dato (hvor jegselv og flest kan komme).
Husk: Hvis du er interesseret, så meld dig ind i undervandsgruppen på facebook (se nedenfor).

Vel mødt.
Morten