Standerhejsning og bestyrelsesarbejde

43771_105_webStanderhejsning 2014
Som tidligere annonceret afholder Strandby Sejlklub standerhejsning:

Lørdag den 10. maj 2014, kl. 10.00

Efterfølgende er sejlklubben vært for formiddagskaffe. Der vil under kaffen være muligt at drøfte aktuelle forhold, bl.a. vil det være en ganske god lejlighed til at drøfte klubbens fremtid.

Bestyrelsesarbejde
Vi har i øjeblikket ingen funktionsdygtig bestyrelse, da der ikke kunne stilles kandidater på generalforsamlingen i februar – rigtig mange er blevet spurgt, men kun en enkelt har meldt positivt tilbage, vi vil derfor opfordre medlemmerne til at finde en kandidat mere, således der kan indkaldes til en ekstraordinær generalforsamling med valg af bestyrelse.

Med ønsket om en rigtig god sejler sæson 2014.
”Bestyrelsen”