Fælles kalender

Her på hjemmesiden findes der en kalender der samler aktiviteterne fra Strandby Sejlklub (junior og senior aktiviteter) samt Havkajak Team Nord. Fælleskalenderen er baseret på information fra de individuelle elektroniske kalendere fra søsports-foreningernes hjemmesider. Den indeholder alle de aktuelle aktiviteter – p.t. for godt 12 måneder (inklusive indeværende måned) – for området omkring Strandby Sejlklubs klubhus og Havkajak Team Nords containere på havnen i Strandby. Den fælles kalender opdateres automatisk og dagligt ca .kl 24:00. Bemærk: Hvis du trykker på en aktivitet, vil du blive ført direkte til arrangements-beskrivelsen på den aktuelle forenings hjemmeside.

Du kan finde kalenderen i side-menuen i venstre side – gå til ‘Klubkalendere’, dernæst ‘Fælles kalender’.
Alternativ tryk [her] for at gå direkte.

Tip: Hvis du har et arrangement i klubhuset eller i området, er det godt lige at checke om der sker andet samme tid. Det gøres nu let ved opslag i fælleskalenderen.