Tirsdagssejlads 2013

Kapsejladsudvalget indbyder hermed alle nye som gamle kølbådssejlere til deltagelse i klubbens tirsdagssejladser.

Første gang er d. 14. maj 2013 kl. 1830, hvor vi mødes på broen til skippermøde. Hvis vejret er ’dårligt’, mødes vi i klubhuset i stedet.

På skippermødet vil bane, sejladsbestemmelser og startsystem blive gennemgået. For både som deltog i 2012, overføres ”Strandby‐lystal” fra den afsluttende sejlads i 2012 til den nye sæson. Nye både, som ikke deltog i 2012 må gerne henvende sig til kapsejladsudvalget for
fastsættelse af lystal inden sejladsseriens start. Hvis muligt sørges for, at båden er rigget til før
skippermødet.

Der sejles hver tirsdag fra d. 14. maj til den 2. juli. Efter sommerferien startes d. 6. august, og vi fortsætter til og med d. 24. september. Hvis vejret er dårligt, sejler vi torsdagen efter.

Tirsdagene d. 2. juli og d. 6. august sejler vi en Hirsholmene Rundt sejlads. De øvrige sejladser
foregår på en bane sydøst for havnen.

Før sommerferien går første start 1900, efter sommerferien kl. 1830,, og skippermødet starter en halv time før start. Tilmelding sker til kapsejladsudvalgets medlemmer eller til skippermødet.

Baneskitser og respittider kan hentes på www.strandbysejlklub.dk under menupunktet ”kapsejlads”, og vil også foreligge i print til skippermødet.