Ny Bestyrelse - Marts 2018

43771_105_web Ny bestyrelse, marts 2018

Ved den ekstraordinære generalforsamling d. 8. marts 2018 trådte 3 seniorer ind i bestyrelsen, så vi nu har en arbejdsdygtig bestyrelse i henhold til vedtægterne. Seniorer i den forstand at vi nye alle er over 70 år og alle for år tilbage har besiddet henholdsvis formands- næstformands- og kassererposten i tidligere bestyrelser i Strandby Sejlklub.

Bestyrelsen blev konstitueret som følger:

• Formand: Jørgen Lindberg
  • Næstformand: Jens F. Carstens
  • Kasserer: Finn Nielsen
  • Sekretær: Johnny Jørgensen
  • Bestyrelsesmedlem: Peter Lorentzen

Vi siger tak til Finn Melchiorsen for de mange år i formandsstolen. Også tak til Helle og Flemming for jeres tid i bestyrelsen. Flemming på den udsatte post som kasserer, en post hvor der konstant er sager, der skal håndteres.

Bestyrelsen skal lige i arbejdstøjet, men vi er nået så langt, at vi har den fælles ambition at finde en måde at håndtere bestyrelsesarbejdet på, så det bliver overkommeligt og attraktivt for yngre kræfter at tage over om ca. 2 år. Dette mål kan kun nås, hvis vi kommer i tæt dialog med medlemmerne og sammen planlægger Strandby Sejlklubs fremtid.

Jørgen Lindberg
Formand