Hirsholmene Senior Race 2010

Flemming Kristensen modtager præmien på vegne af Lars.

Lørdag d. 25. september 2010 afvikledes Hirsholmene Senior Race 2010.

11 både var tilmeldt og 10 både startede. Ved starten var vinden meget svag fra NV – spilerstart. Nogle truende skyer lod vente på sig mod NØ. Ved 12-tiden var de første både rundet Degetkosten. Derpå slog vinden om og blev frisk til hård fra NØ. Nu kom der fart over feltet, og den sidste båd passerede målstregen ca. 1345.

I forbindelse med den efterfølgende frokost blev NORTH SAILS sponsorpræmie udtrukket. Denne præmie bliver traditionen udtrukket ved det sidste stævne i serien, FREDERIKSHAVN KOMMUNE GRAND PRIX.

Der glade vinder i år blev:
Lars Nielsen
Aalbæk Bådelaug

Tak til NORTH SAILS for at sponsere FREDERIKSHAVN KOMMUNE GRAND PRIX 2010!

Du kan åbne resultatlisten i pdf-format ved at [KLIKKE HER].