Speedbåds-certifikat

OPDATERING 2020-09-02: Der er også kursus d. 20/9 (søndag).
OPDATERING 2020-08-02:
Norddyk holder også kurser d. 9/8 (søndag) og d. 22/8 (lørdag). Begge kurser foregår i Strandby Sejlklub. Ring eller skriv til Lasse for at høre om der er ledige pladser.

——

I samarbejde med Norddyk afholdes der kursus i speedbåds-certifikat på onsdag d. 15/7 – kurset foregår i Strandby og starter kl 08:30. Der er stadig ledige pladser på holdet. Man skal være 16 år for at kunne deltage.

Pris:
Prisen for kurset er 699,- – herudover kommer udgift på 500,- til sensor – og udgifter til brændstof/båd deles mellem kursisterne.

Læs mere her:

Spørgsmål og tilmelding:
Til kursus@nord-dyk.dk eller tlf. 60748513 (Lasse).