LYSTSEJLERENS LEKSIKON

MEDLEMSARRANGEMENT I STRANDBY SEJLKLUB.
Onsdag d. 16. jan. 2019, kl. 19:00

LYSTSEJLERENS LEKSIKON
På forårets første arrangement, skal vi have en hyggelig aften, hvor forfatteren til LYSTSEJLERENS LEKSIKON, skibsingeniør Anker W. Lauridsen, Sæby, der selv er lystsejler, vil fortælle om hvad der fik ham til at gå i gang med den omfattende opgave, at samle information til at sammensætte dette unikke leksikon.
Anker vil komme ind på de spændende udfordringer, der dukkede op i forbindelse med tilblivelsen af dette gedigne værk, herunder en omfattende korrespondance med spændende personer, som kunne bidrage med den rette viden.
Anker vil også causere over emner fra leksikonet, med tilhørende slides.
Der vil blive lejlighed til at stille spørgsmål, og som sædvanlig vil der blive serveret kaffe/the.
Hvis nogle af sejlklubbens medlemmer allerede har Lystsejlerens Leksikon, så tag den med og få den signeret af Anker.

På bestyrelsens vegne
Jens F. Carstens