Efterårsarbejdsdag d. 27. oktober 2018

Kl. 08.00 mødte 12 friske sejlere op for i fællesskab at gøre klubhuset og området omkring klar til vinteren.

Dagen indledtes med rundstykker. Samtalerne var så livlige, at det næsten ikke var til at få ørenlyd til at fordele opgaverne. Da det var lykkedes, blev der ellers taget fat. Vi holdt en kort pause kl.10.00. En længe ønsket terrasse ved døren mod øst blev udført af de 4 P-er med Poul i spidsen. Holdet var Poul, Peter, Peter O. og Peter L.

På billedet ses Poul og Peter, der glæder sig over godt fuldendt arbejde.
Ham i midten er taget med for at forskønne billedet lidt.

Det var absolut ikke det eneste, der blev udført, se skemaet nedenunder.
En rigtig god dag for vores klub!
JL